تبلیغات
تبلیغات
گوشت گاو كلسترول بد خون را كاهش میدهد
برخلاف باورهاي عمومي يك آزمايش جديد نشان داده است كه گوشت گاو در كاهش كلسترول بد موجود در رژيم غذايي نقش مهمي دارد.
در اين آزمايش معلوم شد مصرف روزانه گوشت لخم به عنوان يك استاندارد طلايي در رژيم غذايي سلامت قلب براي پايين آوردن سطح كلسترولLDL يا كلسترول بد خون موثر است.
به نوشته روزنامه سان، متخصصان دانشگاه ايالتي پنسلوانيا در مطالعات خود روي رژيمهاي غذايي مفيد براي قلب به اين نتايج دست يافته و يافتههاي خود را در مجله آمريكايي تغذيه باليني به چاپ رساندهاند.
منبع: ایسنا
در اين آزمايش معلوم شد مصرف روزانه گوشت لخم به عنوان يك استاندارد طلايي در رژيم غذايي سلامت قلب براي پايين آوردن سطح كلسترولLDL يا كلسترول بد خون موثر است.
به نوشته روزنامه سان، متخصصان دانشگاه ايالتي پنسلوانيا در مطالعات خود روي رژيمهاي غذايي مفيد براي قلب به اين نتايج دست يافته و يافتههاي خود را در مجله آمريكايي تغذيه باليني به چاپ رساندهاند.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
آرشیو مطالب
پر بیننده عکس ها
- طبیعت شگفت انگیز را تحسین کنیم
- كـوتاه قـد ترین دختـر جـهان !
- سفر به ایرلند
- قلعه ساخته شده از کاغذ
- لحظه های خنده دار فوتبالی !
- صاعقه در گدازه هاي آتشفشانی
- سفری رویایی در فضا
- شیر 50 کیلویی در جنگل لویزان
- عجب حالی میده این خواب
- عکس های خنده دار هفته
- تصاویر زیبای هوایی از مناظر
- سیاه و سفید
- تصویرسازی های خلاقانه و جالب
- تصاویر شگفت انگیز با فتوشاپ
- فستیوال مجسمه های شنی
- مرسدس بنزی با رینگهایی از طلا
- خلاقیت های بامزه با میوه ها
- معـجـزه ی یـک مـداد !
- وسایـل ساختـه شده از شـکلات
- طبیعت وصف ناپذیر پائیز
- جـهانی را در یک بـطری ببـینیـد
- مجموعه تصاویر مانور هوایی
- چهره های پنهان در نقاشی ها
- جاذبـه های طبیـعی تگـزاس
- نیروگاه هسته ای فوکوشیما
پر بیننده ترین اخبار
کلیه حقوق این پرتال متعلق به شرکت می باشد